Tievētājas atskaites 1

Oi, man šodien tāda jocīga sajūta – it kā gribās ēst it kā nē. Vakar pa visu dienu apēdu nelielu šķīvīti ar makaroniem+dārzeņiem, lai nav gluži tukšu kuņģi jāiet gulēt. Šonakts vēders kaut ko sāpēja, galva joprojām sāp. Laikam pie vainas 7dienas ūdens aerobika – izkustināja visas manas osteohondrozes, skoliozes un citus kaļķus, tad nu nelaba dūša visu laiku, ka uz ēdamo i ne paskatīties. Ceru, ka pēc nākamās 7dienas būs labāk – ierūsējušie biroja žurkas kauli būs iekustināti un vairs nekur neko nespiedīs.

Brokastīs jāiedzer tējiņa un jādodas kārtējā 2,5h soļošanas maratonā…

2 Replies to “Tievētājas atskaites 1”

  1. ja baigi aktīvi mēģināsi tievēt, needīsi un tikai mocīsi sevi ar sporta aktivitātēm, Tavas organisms tikai un vienīgi krās pat to mazumiņu, ko ēdīsi, un jā vēl tavs organisms sāks audzēt muskuļus, kas arī nav labākais variants!

    1. Katram ir savi pārbaudītie tievēšanas paņēmieni. Man vislabāk iet nost ar mazēšanu + fiziskais + daudz šķidruma.
      Bija vēl viena lieta, bet to es vairāk kā gadu atpakaļ atmetu 🙂 Tagad domāju, ko nopietnāku par soļošanu vēl pa nedēļas vidu varētu pasākt, kas nebeidz nost muguru, bet kārtīgi izkustina, uzdod fizisko un nemaksā dārgi.

Leave a Reply