Tags

,

Kad pirms pāris nedēļām sajutos slikti, nemaz nenojautu, ka ārste mani noliks gultā uz divām nedēļām. Sākumā mani tādi sīkumi kā ēšana pārāk neuztrauca, jo apetītes nebija, jutos vārga, un man neko negribējās. Tomēr šonedēļ apetīte ir atpakaļ, un ledusskapis sasniedzis savu kritiskāko stāvokli. Pele vēl nekarājas, bet “gribu kaut ko nezin ko” tur atrast noteikti nevarēja. 

Aiz neko darīt izmēģināju pirmo reizi pasūtīt pārtiku internetā. Izvēlējos servisu, ko šad tad izmanto kaimiņiene – Maximas e-veikals.

E-veikala mājaslapa ir ērta un intuitīvi saprotama. Reģistrēšanās aizņēma mazāk kā piecas minūtes, preču izvēle- nedaudz ilgāk. Vilšanos pavisam nedaudz sagādāja sortiments, kas vairākām preču grupām bija pamatā komplektēts no Maximas zīmolu produktiem (tā pieļauju, jo nebija man pazīstami tā kā ikdienā Maximā iepērkos labi, ja reizi gadā). Noteiktajā laikā periodā saņēmu savus maisiņus.  Pasūtītie dārzeņi un salāti bija bez bojājumiem, termiņi pārtikai derīgi. Patīkams pārsteigums bija dāvanas- Fantas mazā pudelīte un kaut kādā šampūna testeris. Sīkums, bet patīkami.

Vienīgais nepatīkamais moments bija piegādes auto vadītājs, kurš nespēja ne vārdu bilst valsts valodā, lai arī kā kliente ar viņu runāju tikai latviski.

Kopumā labs variants, ja nav iespējams ilgstoši apmeklēt veikalu, vai arī ir nepieciešams iegādāties lielāku daudzumu smagu produktu, ko īpaši negribas stiep rokās.